پرسش و پاسخ
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
بله از طریق پنل کاربری بخش "سفارشات من" میتوانید به سفارش های خود دسترسی داشته باشید.
آیا برای خرید از ساوشاپ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
وضعیت سفارش شما از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود و همچنین شما میتوانید با مراجعه به پنل کاربری و به بخش سفارش ها از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
شما میتوانید با مراجعه به پنل کاربری و بخش "سفارش ها" سفارش خود را لغو کنید.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر سفارش فقط ار طریق سایت امکان پذیر است.
پشتیبانی از چه طریقی انجام میشود؟
پاسخگویی 24 ساعته از طریق چت آنلاین در سایت و در تلگرام ، واتساپ ، اینستاگرام